mandag den 27. september 2010

33

Ja det er ikke fordi jeg tæller, men i dag har min bedre halvdel og jeg månedsdag (: Det er ikke noget, vi plejer at gøre noget ud af, men denne gang havde jeg åbenbart været sød og skulle forkæles med en kartoffelkage ;)

Sådan helt videnskabeligt(!) er jeg igang med en test af alle områdets kartoffelkager, og da Føtex i denne uge kører med 2 for 20, faldt valget på dem. Lad mig sige det på den måde, at billedet næsten siger alt:

Ja, det her er fra FØR jeg satte gaflen i den

Altså! Her har man gået og glædet sig hele dagen (ja sådan er det altså at gå i skole ;) ), og så kommer man hjem til sådan en gang slatten, mandel-essens'eret parodi på en kartoffelkage. Hvis det så bare havde været den manglende marcipan og snuskede udseende, så havde det da været tilgiveligt - når de nu var på tilbud. Men suk. Så Føtexs forsøg på en kartoffelkage får 1 ud af 5 kartofler.

Nu glæder jeg mig bare til næste kartoffelkage (rent videnskabeligt, ikke ;) ), som testes engang i løbet af ugen. Denne gang fra en rigtig bager, det må da være mindst lige så godt som fra Kvickly :p

4 kommentarer:

  1. Øv du har vidst være uheldig med din kartoffelkage fra Føtex, for de bedste jeg har fået er netop fra Føtex.. Men det varierer nok en del fra butik til butik ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for at høre, at det ikke er et generelt problem hos Føtex, det ville være synd for de små kartoffelkagers ry :p

    SvarSlet
  3. Grundet dig og dine onde kartoffelkage-blogs har jeg haft en uendelig lyst til kartoffelkage de sidste mange dage! Og ved du hvad? Jeg kan ikke spotte dem hos min lokale bager :(
    Tror jeg har fået én kartoffelkage i mit liv, og havde det ikke været for dig, havde jeg nok glemt, hvor himmelske sådanne egentlig er.

    SvarSlet
  4. Jeg har også viet mit liv (eller i hvert fald tid her og nu ;) ) til at udbrede kartoffelkagen. For den er da for fantastisk til at blive overset! Og nå ja, så sidder vi måske og kører hinanden lidt op i skolen, så æh, jeg er også selv et offer for min egen propaganda. Suk (og mums ;) ).
    Jeg havde også kartoffelkagen sådan lidt i glemmebogen indtil jeg fik den for nylig på arbejdet. Og siden da har jeg ikke kunne glemme den (:
    Og jeg ønsker dig held og lykke med at finde en kartoffelkage-udbyder, det fortjener du!

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)