torsdag den 2. december 2010

Alternativt julepynt

I dag åbnede en Kings&Queens Outlet på den lokale gågade, så der susede jeg ned - ja altså straks jeg var færdig med skolen klokken 4... Men nu er det jo ikke fordi jeg mangler tøj, men lidt julepynt kan man jo altid bruge i denne tid. Og mindsandten om jeg ikke fandt det!:

Ta da, det pynter vel nok på juletræet :D Nå okay, jeg narrer vist ikke nogen. Vi kan også bare kalde det del 2 i min julekalender til mig selv (del 1 her) - gad vide, hvad jeg skal have i morgen ;)

Og så lige et lidt tydeligere billede af skjorten/tunikaen/blusen (eller hvad man nu skal kalde den, t-shirt går nok ikke) :

Næh, den er vel nok fin og blomstret (: Og sååå blød. Sat ned fra 500,- til 100,-, og jeg stod liiige og manglede sådan en. Næsten i hvert fald.

Der var faktisk mange fine ting i outletten, men det var mest sommerting. Sådan en kom jeg vist også til at købe, men den får jeg først til jul ;) Jeg er vel nok spændt, hø hø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)