søndag den 12. december 2010

Jul overalt

Ja for der er nemlig blevet julet godt og grundigt denne weekend (: Men da jeg har de der lektier til i morgen, kigger jeg bare lige hurtigt ind til et hurtigt hej, og så kommer de uddybende indlæg senere - men inden jul, bare rolig ;)
Jul i Tivoli. Det var koldt, megafyldt, og flere af tingene 'ude af drift'. Suk.

Shopping i København ;) Der var laaang ventetid ved prøverummene i H&M, så jeg tænkte, at jeg bare kunne bytte her i byen, hvis det ikke sad, som det skulle. Nu er jeg bare lidt i tvivl... Kjolen var sat ned til 125, og blonderne er såå fine. Jeg ved bare ikke helt, om den sidder så godt. Suk igen.

 Juletræsfældning :D Det lykkedes mig at kigge på billedet i flere minutter, inden jeg indså, at det ikke var mig, men min søster. He he ;)

Nå, men det var de der lektier, jeg kom fra. Og så er der også lidt julegodter, der kalder på mig ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes altså den der kjole er ret så fin til dig! :)

    SvarSlet
  2. Mange tak (: Min kæreste kan også godt lide den, så mon ikke den får lov at blive ;)

    SvarSlet
  3. så der konkokurrence på bloggen, kig forbi og deltag ;)
    Linebiine.blogspot.com !
    //Linebiine

    SvarSlet
  4. Linebine, jeg synes ikke det er fair, at du bruger min blog som gratis reklame. Din konkurrence er kun for dine faste læsere, så det er ikke engang noget, der har almen interesse.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)