fredag den 17. december 2010

Anmeldelse af de smilende pig-sko-betræk


Som det rigtig nok blev gættet, er disse smilende ting i virkeligheden smarte pig-betræk til vinter-uegnede sko og støvler:


Tada, så smart :p I dag har jeg dem under mine wedges, det gør bare, at der kun er en pig bagest på skoen.
Nu er det ikke, fordi jeg plejer at gå helt vildt meget, jeg er den frygtløse type, der stadig tager cyklen. Og der har mit problem været, at når jeg ville sætte af eller satte foden ned, sagde det svup svup svup = mangel på fodfæste. Men det synes jeg er godt afhjulpet nu, så ingen brækkede ben til mig! (7-9-13 ;) )

Og nu prøver jeg ellers at forberede mig mentalt til at skulle arbejde 7-20.30 lørdag og søndag -_- Det skal bare overstås, og så står den også på juleferie. Nu vil jeg dog snart lave havregrynskugler og forberede lidt indlæg til de kommende dage, mens jeg stadig har energi til det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)