fredag den 10. december 2010

Marcipan

Op til jul hygger vi os altid med at lave marcipanfigurer - det bliver man ikke for gammel til! ;)
Vi lagde ud med en halv rulle marcipan hver:

Og så var der ellers fuld gang i produktionen:

 På billedet ses bl.a. Hello Kitty, Lambi, snemand og gulerod. Og så var jeg også lidt kreativ:

Ti hi, en computermus ;)
Problemet med alle de søde marcipanfigurer er bare, at vi næsten ikke kan nænne at spise dem. Men når man bliver lækkersulten nok, må de desværre lade livet ;)

Og hvad sker der, når der kommer vand ned i chokoladen?:
Ad. Buh for utætte poser. Heldigvis havde min mor købt en pose ekstra, så julen blev alligevel ikke ødelagt ;)

Hele weekenden står faktisk i julens tegn, i morgen tager jeg og min bedre halvdel nemlig til Tivoli :D Jeg er ikke bange for at komme til at fryse, jeg kan jo bare varme mig på mit dankort - det kommer til at brænde ;) For vi skal også lige et smut på Strøget, det bliver man jo nødt til, når man for en gangs skyld er i storbyen. Så kan det være, at jeg får købt nogle flere julegaver til mig selv, ho ho.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)