onsdag den 15. december 2010

Kærlighed ved første øf

Der var engang en lille pige, der var til julehygge ved en sød veninde, og blev meget betaget af hendes julepynt:


Desværre var veninden ikke så god til at dele, og en svær afsked måtte senere tages. Men men men, det er jo jul, så ingen historier uden god slutning ;) I dag var jeg nemlig i Føtex, og hvad fandt jeg der? :


  Ååårh - sammen igen! :D Den skulle helt klart med hjem og julehygge.


Og så passer størrelsen måske lidt bedre ind i min allerede overfyldte lejlighed ;) Og bare rolig, vi skal ikke have flæskesteg den 24. ;)

6 kommentarer:

  1. Haha, sikke et fint blogindlæg :D
    Og sikke en sød lille gris :D (selvom min stadig er den sødeste, haha) Du skulle da have købt en lille ven til min også :P hehe..
    Hvad har du lavet ved dit hår på det nederste billede??

    SvarSlet
  2. Ti hi, tak :p
    Ja den er så nuttet :D Og synes nu godt de kan deles om, hvem der er mest nuttet <3 Tja, nu må vi se, ho ho ;)
    Det kommer an på, om du kan lide det eller ej... ;) Hvis du ikke kan lide det, så er det bare hjemme-hår ;) Men hvis du synes det er pænt, er det en ny frisure, jeg er blevet ret glad for (: Selvom der måske er lige lovlig meget pande på billedet, æhe ;)

    SvarSlet
  3. Haha :D okay, så ;) en delt førsteplads :P
    Haha, kan umiddelbart godt lide det ;) vil gerne se det live, i stedet for et billede, der ikke er taget for at vise frisuren ;)

    SvarSlet
  4. Godt, så er der ingen der bliver kede af det ;*
    Super ;) Jamen bare glæd dig, det er pææænt :D Har flere gange fået kommentaren at jeg lignede en prinsesse, ti hi ;)

    SvarSlet
  5. Ja den er slet ikke til at stå for :D Hvis den er heldig, får den lov at blive fremme hele året, he he ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)