fredag den 17. december 2010

Jul på tilbud

Nu hvor juletiden lakker mod enden(...), er flere butikker begyndt at sætte juletingene ned - så det er nu, man skal kup'e julepynt. Fordelen er, at man stadig nå at pynte op med det, og heldigvis bliver det jo også jul igen næste år, året efter, året efter og...

Pebermyntestænger til 10 kr. stykket og grydelapper til 12,50,- i Bilka - mums :p

Og så den helt store høst i Føtex:
Jamen jeg stod liiige og manglede... ;) 10,- pr. julekuglepakke og 5,- stykket for resten. Er specielt glad for fuglene og juletræerne, glimmer og jul, så bliver det jo næsten ikke bedre ;) 
Og så glemte jeg lige at få julegrisen, en julesok og en pingvin-keramik-figur med på billedet, *host*. Nu mangler jeg også bare det der med at få pyntet op. Hmm. Ellers har jeg jo chancen igen næste år.

Og sidste års fangst:

Til januarudsalget hapsede jeg de her fine underbukser i Accessorize sat ned til ca. 17,- parret. Jeg synes dog, det var synd at pakke dem ud og ville vente til jul. Ja det er så vist ved at være nu, så så snart vi vasker kommer de med. Hvis jeg husker det.

Nå, det må så også være nok julepynt for i år - jeg vil i hvert fald prøve at begrænse mig! ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg skal i hvert fald ud og købe en masse julepynt på tilbud denne gang, da jeg ikke har så meget herhjemme. Jeg kunne også godt forestille mig at de sætter varerne gevaldigt ned for at komme af med det! :)

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå, sidste år hvor jeg startede min samling, gik jeg helt amok (: Butikkerne skal bare af med det, heldigvis for os andre ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)