fredag den 24. december 2010

Det der Coolstuff

Ja tidligere meldte jeg mig, som de fleste andre, til at teste julegaver fra Coolstuff. Og da det nu er juleaftensdag, er det vist også på tide at komme med den anmeldelse ;) Da jeg ikke selv ville lægge et beløb oveni og gerne ville vælge noget brugbart (og ikke bare sjovt (og det meste var udsolgt...)), valgte jeg nogle varmeposer til fusserne, 8 kr., og en Cyber Clean til elektronik, 49 kr..
Mine varmeposer var godt nok til fusserne, men blev slagtet i Tivoli og brugt til hænderne i stedet. Først troede vi, at de ikke virkede, men de var bare utroligt langsomme til at starte op. Men derfra af var det virkelig dejligt med en ekstra varmekilde.

Cyber Clean købte jeg, fordi jeg engang lovede min far at rengøre hans tastatur. Cyber Clean er sådan set meget effektiv til at få støvet imellem tasterne op, men vil man havde det mere hardcore væk, må man stadig igang med vatpind og sprit. Og så kløede min hånd lidt efter at have brugt den, handsker vil nok være en god ide. *kradse kradse*

Og så vil jeg ellers sige, at det er et meget smart reklamestunt af Coolstuff. Ved sådan en lille blogger som mig, har de haft en udgift på 65 kr i udsalgspris, opgjort i indkøbspris er det jo meget mindre. For de penge har de fået omtale på min blog (som godt nok er lille, men alligevel har et publikum), og mindsandten om jeg ikke også har købt julegaver på deres side. Dog synes jeg det er irriterende, at så mange ting er udsolgt. Men tak til Coolstuff for mine julegave-test-ting, og glædelig jul til alle :D

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke bestilt mine ting endnu, fordi det jeg vil have er udsolgt! Men jeg har fået at vide at koden gælder i flere år, så det går nok :)

    SvarSlet
  2. Ja det er virkelig træls, havde også fundet en fin julegave til min kæreste, og så var den udsolgt. Suk.
    Men det er da godt at den ikke udløber med det samme, og jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den allersidste til at anmelde, he.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)