lørdag den 18. december 2010

På glatis

Mig og min nye ven

Torsdag aften havde min rare arbejdsplads, det lokale apotek, arrangeret en hyggelig aftentur med sandwich og skøjtebane. Så min mor (der også arbejder der) tog min søster og mig under armen, og så stod den ellers på hygge, kakao og skøjtning (:


Jeg prøvede at lære min søster at skøjte baglæns, men nej, så ville hun hellere posere ;)

Og de 'berømte' Sønderborg-reklamer var der minsandten også en af her:

Appelsiiiiiiiin!

Tro på dig selv! Måske er det derfor, nogle af de andre skøjtere er overmodige og forhøjer faren for kollision. Hmm ;)
Men alt i alt en hyggelig aften, hvor jeg hverken frøs mine fødder af eller væltede - ren win win ;)

(og ja, jeg er stadig på Bilka-arbejde, men kan vældig godt lide at forudindstille indlœg. Jeg vil hjeeeeeeeem!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)