onsdag den 12. januar 2011

Bringer det lykke?

DRs søndagsserier underholder mig altid godt, selvom jeg ikke plejer at have nogle forventninger til serierne, bliver jeg alligevel fanget og kan ikke lade vœre med at se med (sådan er det, når man kun har den lille tv-pakke). Sådan gik det selvfølgelig også sidste søndag, da 'Lykke' løb over skærmen for første gang. Og udover at blive underholdt, blev jeg også lokket - tsk ;) I det meste af afsnittet har Lykke nemlig den fineste blazer med puf-ærmer på:

Flot screenshot ;) Se 'Lykke' her

Og sådan en har jeg altså savlet over i lang tid, så at blive udsat for sådan en gang propaganda kunne jeg alligevel ikke holde til.
Klik klik, og så havde jeg hapset ovenstående vidunder hjem til den nette sum af 13€ (den er sat ned til 90,- i DK, når den altså ikke er udsolgt). Åh ja, man kan altid stole på gode, gamle H&M :p

2 kommentarer:

  1. Det er altså også en virkelig god serie. Jeg følger også med i den :). Jeg havde ingen forventninger, da jeg først satte mig til at se det første afsnit, men blev faktisk positivt overrasket. Følger ellers aldrig med i danske serie, især ikke på dr1 :-).

    SvarSlet
  2. Ja den har DR været heldig med (: Når man ikke har nogle forventninger, bliver det også tit bedre (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)