onsdag den 5. januar 2011

Julen varer lige til påske

...så derfor er det da absolut ikke for sent at vise sine julegaver! ;) Det bliver jo også lidt overvældende, når alle viser på én gang, så derfor har jeg ventet lidt (eller ikke lige fået taget mig sammen, hip som hap). Men nok snik-snak, her kommer mine fine fine gaver:

Fra min søde arbejdsplads, apoteket, fik jeg en lækker fiskekasse fra den lokale specialbutik Wohlenberg (altså bare rolig, det er slik, der er i ;) ).

Bøger til en læsehest. Vi havde en del Jo Nesbø-bøger, og så kunne vi jo ligeså godt gøre samlingen komplet (: Bøgerne er en krimi-serie som kan anbefales. Dog ikke hvis man har andet at lave, de er nogle tidsrøvere!

 Man skulle tro jeg kunne lide Hello Kitty, hæ hæ. Jeg glæder mig i hvert fald til at få bagt en Kitty-kage, så må vi se, om jeg kan nænne at spise den.

Og vi bliver lidt i dyreriget - man skulle tro, folk kendte mig?! ;) Fine klipsemaskiner som pingviner, ugle-figurer og badeands-isterningeform. Og så en ekstra mus, til typen der tit glemmer den eller løber tør for batteri.

Alle elsker tasker! ;) De to dyr er sådan nogle net/muleposer, når først man lyner op. Og så et regnvejrsbetræk fra min skoletaske, det regner jo hele tiden her i landet (altså bortset fra når det sner...).

Søde, fine smykker (:  Fra en sød, fin veninde (:

Så behøver jeg ikke at være tørstig i laaaang tid, 3 rammer Pepsi Max, jubiii!

Stjernegaverne <3 ;)  Sådan et Mumi-krus er noget af det sødeste der findes, og endelig har jeg fået et. Og stjerneprojekteren er også ret sej:

 Næææh, tusind stjerner! Eller i hvert fald flotte lys i et mørkt rum (: Mere farverigt og mindre brandbart end stearinlys.
Og ja, så fik jeg da også en lille smule tøj og smykker fra H&M (: Og 2 gavekort dertil, bare ærgerligt, at man ikke kan bruge det på den tyske hjemmeside ;)

Udover ovenstående fik jeg også lidt fællesgaver = praktiske ting (baaah), og et par skøjter, der desværre var for store.
Mine forældre havde brokket sig godt og grundigt over, at jeg ikke havde ordentlige/nok ønsker, men jeg synes nu, at de er kommet frem til et rigtig godt resultat alligevel - tusind tak! :p (ikke at alle gaver er fra dem, men de står også for indkøb fra bedsteforældre).

Nå, nu kan jeg hakke det af 2010s to-do-liste :p Ikke fordi det er et pligtindlæg, det er også sjovt for mig at lave og kigge på senere (: Jeg kan jo nærmest ikke huske, hvad jeg til sidste jul. Hmm. Jeg håber I alle er lige så forkælede som mig og også fik nogle lækre gavver! (:

5 kommentarer:

  1. Sikke lækre gaver!! Synes især H&M godterne er fine! ;-)
    Jeg vil gerne smage din H.K.kage, hvis det er..? ;-)

    SvarSlet
  2. Du har dælme da fået nogle gode gaver :)

    SvarSlet
  3. Sandra: Jeg klager skam heller ikke! ;) He he, dem har jeg også selv bestilt - sådan er det , når giveren ikke helt er inde i det der med at stå tidligt op for at få de gode varer ;) Og tak for tilbuddet, men jeg tror ikke, det bliver noget problem at få den spist, når der først er taget hul på den ;)

    Janne: Ja jeg har åbenbart været sød i år :p Eller også er det mine givere, der har været søde, hmm ;)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle søde og fine gaver du har fået! :-)
    Skynder mig at blive fast læser!
    kig forbi

    Kh Helle

    SvarSlet
  5. Ja de er bare fiiine (:
    Mange tak skal du have, og jeg kigger lige forbi (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)