tirsdag den 18. januar 2011

Nu med 'dagens'

Ja jeg har jo lagt et par outfits op før, men tænkte, at jeg ville gøre det til en lidt mere fast ting. Ikke at jeg har verdens vildeste eller mest nyskabende stil, men de fleste af os går jo i det almindelige og behagelige tøj til hverdag - jeg gør i hvert fald! (: Så derfor er det vel sådan set også det, man har mest brug for inspiration til. Jeg kan i hvert fald godt lide at blive inspireret af andres hverdagsstil, der er jo langt mere hverdag end fest. Så jeg håber, I kan lide det nye tiltag, ellers kan jeg berolige med, at der stadig kommer masser af de sædvanlige indlæg. Men nok snik-snak, her kommer det så - ta da - 'dagens':
 
Trøje Bik Bok, T-shirt H&M+DIY, leggings H&M, wedges Bilka

Og det starter fint med et u-samarbejdende ansigt, men så er det godt, jeg har mit standard-hoved ;)
Den fine Mumi-t-shirt skulle ikke ligge i skuffen og samle støv, og med den fine pelstrøje til følte jeg mig helt eventyragtig. Og så endda på en helt almindelig tirsdag (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)