tirsdag den 4. januar 2011

Eget design

Nu har jeg sat mig sammen med min bedste blogger-ven, Paint, og kreeret en lille header (: Jeg er ret tilfreds med resultatet, og synes den fint opsummerer mange af de ting, bloggen handler om.
Jeg gad godt bare, at den øverste barre (der allerøverst, hvor man bl.a. kan søge) var hvid, grå eller lignende. Hjælp modtages gerne (:

Nå, men det var egentlig bare lige det jeg ville sige, og så tjekker jeg ind senere med et rigtigt indlæg (: Altså efter jeg har læst, læst og læst - der er jo eksamen torsdag! (og fredag, mandag tirsdag...)

#Tilføjelse: Nu har jeg fundet ud af det der med barren - helt selv endda ;)

7 kommentarer:

  1. wow i love it ;)
    det er blevet så godt ;)

    SvarSlet
  2. Det er da blevet rigtig fint :)

    SvarSlet
  3. Det er så fint :)
    Rigtig flot lavet Stine. og lidt personligt er det også, hvilket kun gør det bedre.

    SvarSlet
  4. Er helt vild med dit nye design! :-D

    Held og lykke med læsningen og eksamen..

    Kh Trine.

    SvarSlet
  5. Ej, hvor er du dygtig!! :)

    SvarSlet
  6. Din bedste blogger ven, haha :D
    Så sejt, skal også have ændret/personligsjort min :P

    SvarSlet
  7. Mette: Tusind tak skal du ha', jeg er også selv godt tilfreds! (:

    Anette: Mange tak, det er jeg glad for du synes (:

    Anita: Mange tak, jeg har også villet have noget personligt ind over, så man kunne se mig og bloggen i det (:

    Trine: Mange tak, det er jeg glad for at høre (:
    Og også tak for opbakningen, glæder mig godt nok til at være færdig med det, he he.

    Sandra: Mange tak! (: Det er de mange ensomme timer foran computeren, der har udviklet mine talenter, ha ha ;)

    Natasia: Ja jeg kunne ikke have gjort det uden ;) Selvom kameraet også kommer rimelig højt op på den liste ;)
    Og mange tak, glæder mig også til at se dit resultat :P


    Og så vil jeg lige slutte af med at sige, at jeg sætter stor pris på, at I har taget så godt imod det nye design, og er rigtig glad for, at I kommenterer på det (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)