mandag den 24. januar 2011

Dagens overraskelse

Midt i december læste jeg et indlæg på Fashion Fairytales om de flotteste, billigste ringe på Ebay. Til 23 kr. var der ikke noget at rafle om, så jeg trykkede køb og ventede siden tålmodigt på min lille ring. Og ventede. Og ventede. Og ventede! Men så i dag, halvanden måned(!) senere, dukkede den lille putte op i postkassen:

 
I mellemtiden havde jeg jo næsten glemt, hvor flot den er, hæ hæ. Jeg er helt vild med den himmelblå farve, der bl.a. passer perfekt til min Garden Collection kjole.

Hvis andre er fristede og tålmodige, kan ringen købes her. Jeg synes i hvert fald, den er hele ventetiden værd (:


Men er det så bare billigt bras? Billigt ja, bras nej. Det er jo selvfølgelig ikke en af de ringe, man vasker hænder med, smører fingrene ind i creme med eller generelt lader i selskab med alle former for flydende materialer. Til gengæld kan man tilllade sig at købe ringe i næsten alle farver og former, og man risikerer ikke at glemme den ring, man fik da man blev student, på et badeværelse til en fest (ups). Så det er jo ren win-win (:

2 kommentarer:

  1. Orv, den er flot! Jeg elsker den slags ringe, og især når til den pris;)

    SvarSlet
  2. Ja jeg nåede knap at kigge på den, før jeg havde bestilt, hœ ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)