søndag den 23. januar 2011

Ny forårsjakke?

Hvis pengene nu hang på træerne, så kunne jeg godt tænke mig at gå foråret i møde med nedenstående:


Fin blomstret jakke fra NewLook til 20 £ (: Meen jeg mangler jo ikke lige jakker, så jeg nøjes med at kigge på den. Og håber, den bliver sat langt ned ;)
NewLook har faktisk rigtig mange fine forårsting, og hvis jeg alligevel skulle overskride min jakke-kvote, kan jeg jo lige så godt gøre det ordentligt:



Også blomstret, blazer til 25£. Den kan jo peppe alle basislooks op til fantastisk, og give den helt rigtige forårsfornemmelse. Suk, det er kedeligt at være fornuftig, men man har jo heldigvis lov til at drømme ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)