onsdag den 5. juni 2013

Fars dag


Vi kan kalde det et sammentræf af billigste-billet-dag, eller vi kan kalde det skæbnen: I dag er det fars dag, og jeg er på vej hjem til familien for at være feriebarn de næste ti dage. Yay! Jeg aner massive mængder af forkælelse familiehygge, startende med fejringen af min far. Og mig, der bliver forenet med mine fødselsdagsgaver og netkøb. Hæhæhæ.

Dagen i går blev derfor brugt på desperat at hoppe på min kuffert. Jeg har slæbt uanede mængder af jeg-ved-ikke-alt-hvad (eller jo, tøj, sko og smukkeseringsgrej, ahæm) med herned, og det skulle gerne med hjem igen. Sjovt nok. Så i morgen slæber jeg de første 23 kg. hjem, rejsende i gummistøvler - de vejer et helt kilo(!) mere end de næsttungeste sko. Et kilo sparet, er et kilo tjent - og et kilo Aussie er pænt meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)