onsdag den 19. juni 2013

Vancouver #14 - Capilano Suspension Bridge Park #3/3


Sidste del af billederne fra Capilano - fordi der simpelthen er så 'increbidle' at 'words fail', ha! (hvad, er det da ikke en genial markedsføringskampagne? Det synes min humor altså).
Den anden side af parken, som vi er på her, var små stier over afgrunden. Ikke noget for sarte sjæle, men vi klarede det og formåede også at nyde udsigten samtidig ;)





Og yay, jeg klarede det! Man(/jeg?) bliver aldrig for gammel til diplomer, så Evapigen og jeg jagtede ivrigt stempler, så vi kunne bevise vores mod. Når jeg engang får mig en pæn, lille lejlighed, skal det i glas og ramme på den billedvæg, jeg skal have. Åh, de minder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)