søndag den 24. februar 2013

Outfit og mere kage



I går gik det som sagt løs med anden etape af fødselsdagsfejringen. Vi fejrede min mors og min onkels fødselsdag herhjemme i Sønderborg, så familien kom forbi til kage. Kage! Og hygge, selvfølgelig.

Eftersom jeg kun rejste hjem med håndbagage, havde jeg kun én beklædningsgenstand med, nemlig den søde pelsdyr-bluse - og så fik jeg rent faktisk taget outfitbilleder! Sensation, jeg ved det:

 Cardigan: H&M. Bluse: Pull&Bear. Nederdel: Vero Moda. Converse.

Udover blusen er outfittet er sponsoret af min søster - undtagen skoene, de er MINE, og skal også med hjem til Barcelona. Det er ret smart, at jeg har så meget liggende ved mine forældre - f.eks. min vinterjakke har jeg været meget glad for at være genforenet med i disse dage, sjovt nok.
Cardiganen og blusen skulle nok have været strøget, men jeg havde for travlt med at spise, og tømme opvaskemaskine. Pyt.

Og det var meeega koldt, som jeg har hørt så mange andre bloggere brokke sig over - nu har jeg mærket det på egen krop, ha ha. Det sneede faktisk også mens vi tog billederne - ren dansk vinteridyl. At vi måtte tage billederne af tre omgange, var dog knap så meget idyl, ahæm: 1.) Jeg har glemt at putte hukommelseskortet i kameraet. Host. 2.) Min fotograf, min kære fader, evnede ikke helt at få hele motivet ( = mit hår) med på billedet. 3) Vi fræser igen ud og får knipset billederne før jeg får (alvorlige) forfrysninger.


Og så var det tid til aftensmad:


Årh mums, altså! Og så på Rugfler. Og Lagkagehuset rugbrød til natmad. Mmmh.

Nu mangler vi bare sidste portion gæster i denne omgang, når min fars del af familien kommer til middag og kaffe i dag. Hygge hygge hygge ^-^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)