onsdag den 13. juli 2011

Dagens med pip

 Jakke: Føtex. Resten: H&M
 
I går fik jeg både indviet min nye nederdel og den gule kyllingebluse. Et fint og sommerligt sœt, hvis jeg selv skal sige det.


Og uden jakke (men med underlige ben...). Nederdelen skulle også lige sidde et stykke længere oppe, men må være gledet lidt ned under den hårde gåtur, ha ha.


På vores daglige aftentur (efter mœlk, hœ hœ) gik vi nemlig op til det lokale vandtårn.


Her er nemlig en rigtig flot udsigt ud over hele Sønderborg.


Og da vi kom hjem, var der heldigvis lækker kage, bagt af min kærestes søster, der havde lusket sig med til aftensmad (og gåtur). Nu står resterne bare ude i køkkenet og kalder på mig. Det er farligt!

I dag er sådan en dejlig regnvejrsdag, så jeg tror jeg vil i gang med at få skrevet alle de der Helsinki-indlæg. Så kan de passende blive udgivet fra omkring lørdag af, hvor jeg igen smutter. Denne gang til Bornholm (:

2 kommentarer:

  1. elsker den gule bluse (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kamilla: Tak, det gør jeg også :p Den giver sådan et dejligt indspark af farve, og så er snittet også så fint (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)