lørdag den 9. juli 2011

Er det slut nu?

 Arabia Strand = dejligt

Så er jeg helt hjemme igen fra en rigtig dejlig tur til Helsinki. Vi ankom allerede til hjembyen i går aftes, men Cimber syntes ikke, vores bagage skulle med. Her i lå nøglerne desværre (troede vi - viste sig senere, at de lå i håndbagagen -_- Søger hukommelsesopfrisker til glemsom kœreste), så vi måtte overnatte ved mine forœldre, vente på at kufferterne kom, og kunne vi få os snøvlet hjemad.
Men det med kufferterne fortjener sit eget indlæg, troede ellers det var begrænset hvor uheldig man kunne være på en dag, hœ.


Og ja - jeg har vist shoppet lidt ;) Indlœgsmœssigt vender jeg stærkt tilbage i morgen, hvor jeg også vil svare på de fine kommentarer, jeg har fået, mens jeg var væk (: Resten af aftenen skal nemlig bruges på afslapning (tiltrængt!) og måske skal der også pakkes lidt ud (mere tiltrængt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)