mandag den 25. juli 2011

En lille blogaward

Intet indlæg uden billede, vel? Og søøød Mumi :D

Lise har været så sød at give denne blogaward (åbenbart uden navn?) til mig, så I skal da ikke snydes for at lære mig lidt bedre at kende:
Reglerne for awarden er:
1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 læsere.
3. Man skal besvare 5 spørgsmål

Spørgsmål 1 - Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg har altid taget mange billeder i min hverdag, og brugte det før i tiden til mine scrapbøger. Jeg har også altid været glad for at skrive, og da jeg så opdagede blog-verdenen, var den jo perfekt til mig. Klik klik, og så havde jg min egen blog (: (ej, helt så hurtigt gik det ikke - men næsten)

Spørgsmål 2 - Hvilke blogs følger du?
Det kan man jo se ude i min 'jeg læser'-liste i højre side (: Men generelt kan jeg godt lide velskrevne blogge med personlighed.

Spørgsmål 3 - Favoritfarver?
Uh, jeg elsker farver. Men lyseblå og lilla ligger i hvert fald højt. Og blomstret ;)

Spørgsmål 4 - Favoritfilm?
Æhm. Jeg ser egentlig ikke så mange film. Men nogen uden for meget vold, dårlig humor, gys og med en god slutning - ja tak.

Spørgsmål 5 - Hvilke lande ville du helst besøge og hvorfor?
Mange! Kunne ret godt tænke mig at komme til Australien, og er sikker på, at det skal jeg nok komme til engang (: Generelt kan jeg jo godt lide at rejse og prioriterer det, så jeg skal nok komme godt rundt. USA er også et land, jeg gerne vil kigge nærmere på, så hvis nogen ligger inde med nogle rejsegavekort, kan de bare sende dem i min retning ;)


Og så er det jo, at jeg skal sende den videre til 5 rare bloggere, men jeg synes efterhånden awarden har været rundt omkring, så jeg tagger alle, der er interesserede. Inkl. dig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)