onsdag den 20. juli 2011

Onsdagens afslappede inkl. søster

Nå, men for at det hele ikke skal gå op i Helsinki, mens jeg er væk, kommer der her et indlæg om outfittet for en uge siden:

Skjorte: Primark. Top: H&M The Garden Collection. Leggings: H&MHunter Regent. Rystelse/uskarphed: Nervøs søster? 

Onsdag var sådan en regnfuld og grå dag, så jeg sprang i et rigtigt hyggeoutfit inklusiv mine dejlige Hunter Regent og en blød skjorte. Jeg syntes egentlig det var dejligt med sådan en lidt grå dag, da jeg blev stegt rigeligt i Helsinki. Men her mens vi er på solskinsøen, må det gode vejr nu gerne dukke frem igen :D


Hmm. Det der med at tage billeder er ikke altid helt let. Og så trænger gummirøjserne vist til en tur med en fugtig klud og masser af knofedt.


Ja og så faldt jeg vist i søvn.


Min søster fik jo lokket den fine bluse fra mig, og hun havde stylet den med et par højtaljede bukser i stedet for kjole. Og så er hele outfittet fra H&M, ha ha - jeg er stolt af dig, Iben ;) (bortset fra ringen egentlig, den er fra Kings&Queens. Tsk)


Og så var hun helt vild med at posere. Hun skal nok blive til noget stort en dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)