torsdag den 28. juli 2011

Hvad man kan få for en 20'er

...når H&M holder final, final sale:


Masser af lækkert tøj! Da jeg tilfældigt passerede den lokale H&M i går eftermiddags, var der flere stativer med rester til 20 kr. stykket. Det er jo vildt billigt, så jeg skyndte mig at hapse:


4 ting blev det til, med en førpris på henholdsvis 129,- og 149,-. Uuh, altså. Er specielt glad for den koralrøde bluse med de fine pop-ud blomster ved udskæringen. Ja og de andre ting, hø hø.

Og det billede skulle nok være taget i dagslys. Og så man kunne se kjolen. Men det skal I da ikke snydes for alligevel:


Den fine bluse var ikke at finde, men det var både sommertop, kjole og shorts. Nu kan sommeren bare komme an! (be' om)

4 kommentarer:

  1. Super godt forslag. Tak for tippet :)


    Sommerhilsen


    Kent
    http://htcreparation.dk/

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog! :) Jeg er nu fast læser, og håber du vil kigge forbi min og følge den :)

    // www.mettegroelsted.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Vildt så billigt man efterhånden kan sælge tingene til - godt for os der elsker at shoppe! :)

    SvarSlet
  4. Kent: Velbekom (:

    Mette: Mange tak! (: Jeg kigger forbi (:

    Julie: Ja det er skønt :p Er dog ikke sikker på at H&M tjener noget på det her, men skidt, så lœnge vi har gavn af det ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)