søndag den 4. august 2013

Bloggerfælden: P20


Det var svært ikke at bemærke den kæmpe kampagne, Riemann P20 havde kørende tidligere på sommeren. Den helt store pung havde været fremme og blogverdenen svømmede jo helt over med indlæg om den fantastiske solcreme. En solcreme, der ikke fedter og trænger hurtigt ind? Giv mig den nuuuuuuu, tænkte jeg! Min naturlige skepsis tog dog styringen, satte bremsen i, og mindede mig om, at man ikke skal tro på alt, hvad man læser. Specielt ikke, når der nu er blevet betalt for det... Nå, men så skete der det, at for en uges tid siden blev de sat ned til halv pris i Bilka. Iveren overtrumfede den naturlige skepsis, og med hjem kom en faktor 30. Billedet illustrerer min bedømmelse meget godt. Trænger hurtigt ind? Nej. Fedter ikke? Nej. Lugter ret slemt af alkohol ved påføring? Ja. Så ret meget spild af penge? Ja... Men i det mindste fik jeg min nysgerrighed stillet, og det må da tælle lidt, hva'? Host. Fremover holder jeg mig til det sædvanlige slæng, Cliniderm og La Roche-Posay. Og så skal jeg have vasket det her fedtede P20-stads af...

6 kommentarer:

  1. Jeg kan virkelig anbefale garnier clear protect spray. Det fedter IKKE! Men lugter af alkohol godt nok... Lige når man kommer det på. Man kan ikke få det hele... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, jeg er også villig til at tage alkohollugten med i købet, hvis resten virker ;) Det vigtigste for mig er, at det ikke fedter (altså, udover selve solbeskyttelsen ;) ). Tak for tip! :)

      Slet
  2. Hehe jeg synes også den er elendig. Jeg havde den med til Tyrkiet sidste sommer, og den blev ret hurtigt pakket langt væk i kufferten til fordel for en alm. solcreme ;-) Min favorit jeg altid går tilbage til er den gamle klassiske Piz Buin solcreme, den synes jeg er bedst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste, der har haft dem oplevelse - sådan har det ellers virket som om, med al den positive omtale ;)

      Slet
  3. Det er synd der er så mange bloggere der er SÅ letkøbte at de roser hvad som helst, bare de får penge for det. Helt ærligt, hvad blev der er af selvrespekt og lidt troværdighed? :S

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg ved det virkelig heller ikke, det er trist og tankevækkende. Og træls. Altså, selvfølgelig er der forskel på, hvordan man opfatter solcreme/hvordan ens hud reagerer på det/hvilke referencer man har, men der har bare KUN været positiv omtale. Suk. Der burde være et bloggerpoliti.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)