mandag den 26. august 2013

Man må aldrig gå ned på udstyr




Jeg har aldrig pralet af at være specielt diskret. Jeg elsker alt, der er af glimmer, har pailletter på eller på nogen anden måde skinner. Derfor var jeg fuldstændig solgt, da jeg så ovenstående løbejakke fra H&M. Med lidt rare koder (0560 og 1304) stod den pludselig til kun 300 kr.. Og vi ved alle, hvor vigtig motivation er, når man skal fastholde løbegejsten - og pænt træningstøj hjælper næsten altid. Jakken er rimelig uskyldig, indtil den fanger lyset - jeg satser stærkt på ikke at blive kørt ned en mørk efterårsmorgen nu ;) (7-9-13, for guds skyld, 7-9-13!) Og bukserne?



Vi gentager lige overskriften: Man må aldrig gå ned på udstyr! Igen, jeg var helt solgt, da jeg så de her løbetights fra Adidas (med det meget diskrete logo, ha). Det er jo galaxy! SÅ pæne. De er lige i den tynde ende - de blev også beskrevet som 'leggings', men shhh, de bliver så fine, når det bliver lidt køligere, men ikke helt koldt alligevel. De er købt her til 250 kr., og fås også i en udgave med farve på universet. Dem gad jeg virkelig også godt fræse rundt i, men skæbnen vil, at de er udsolgt i min størrelse. Ondt! Skal vi ikke krydse fingre for, at en forvirret sjæl returnerer et par i str. 36? Ja tak.

Og så satser vi også på, at sidste uges forkølelse er helt på retur, så jeg i morgen slipper for at løbe rundt som en forpustet blæsebælg med løbende næse. Igen... Oh, glæden ved at prøve at opbygge en form! (altså udover kageform. Og dårlig-form.)


...spot en løber, ha!

8 kommentarer:

  1. Haha! Det vildt som det første billeder ser photoshopppet ud! God løbetur ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det har du ret i ;) Det er dog bare jakken, der er meget opsat på at fange bare det mindste lys. Eller blitz ;) Og tak, jeg overlevede heldigvis ;)

      Slet
  2. Dine løbebukser er SÅ fine. Jeg er pjattet med galaxy printet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også helt vild med dem! Jeg er sikker på, at mine løbeture bliver meget bedre ;)

      Slet
  3. Hvor er de fine dine leggins, må man spørge hvilken størrelse du har købt dem i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også enormt glad for dem! Jeg har dem i en 36, jeg bestilte dem i både 36 og 38 for at kunne sammenligne, og 38 var alt for stor. Til sammenligning kan jeg sige, at jeg ved H&M plejer at ligge på en 38-40 og ved Asos 10-12, hvis det er til nogen hjælp, hæ.

      Slet
  4. Det hjalp rigtig meget, så skal jeg nok også have dem i en størrelse 36, men de er udsolgt ;(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er træls :/ Hvis du er lidt desperat kan de dog købes her: http://www.frontlineshop.com/ADIDAS-Universe-Leggings-darklilac-blackmottled/302810001/?PromoCode=TD2010, til ca. 276 kr. inkl. porto med rabatkode (det er 10 €, den får man, hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev).

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)