tirsdag den 6. august 2013

Fyld posen for 50 kr.


...stod der ved en af de lokale genbrugsbutikker. Så det gjorde jeg! Eller, jeg fyldte den ikke, så meget godt var der heller ikke, ha. Jeg plejer også gerne at undgå lige netop denne genbrugsbutik, da den mest er fyldt med slidt, forvasket og grimt Kvickly- og Føtex-tøj - ikke lige det, jeg går efter. I dag smuttede jeg dog forbi på vejen til Netto, for at se om de havde nogen pæne rammer. Og så var der gevinst!




Købene illustrerer også rimelig godt mine genbrugssvagheder - hvide skjorter, silke og strik, ha! Det er næsten helt pinligt, så mange hvide skjorter jeg efterhånden har købt i genbrug, men altså, skal vi ikke bare satse på, at jeg får arbejde på et pænt kontor? Denne her skjorte måtte i hvert fald med hjem - broderiet er noget af det pæneste, jeg har set. Den koralrøde silkebluse skal lige have amputeret skulderpuderne, men så er den ellers klar til at være noget så blød på mig. Mhhh. Cardiganen kunne jeg heller ikke stå for - jeg håber dog ikke, jeg får brug for den lige med det samme. Sommer, bliv hos os! Og skal vi så lige sætte pris på, hvor meget man kan få for en flad halvtredser? Mit sparehjerte flyder i hvert fald over af glæde - min økonomi er også okay begejstret. Yay!

1 kommentar:

  1. Jaaah, den blev jeg simpelthen NØDT til at have! Og selv min kæreste kunne lide den - så er det altså lidt af et fund ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)