fredag den 9. august 2013

Som søstre vi dele (jeg tager det hele)

Bluse: H&M. Nederdel: Shana. Kaninsko: Asos.

Det er efterhånden sjældent, at jeg kommer ud af døren kun iført mit eget tøj. Der er altid liiiige et eller andet af min søsters, der ikke kan få lov at ligge - det skal jo også luftes! I går fik vi gravet ovenstående, glemte bluse frem fra flyttekasserne, og jeg forelskede mig straks. Min søster havde forlængst afskrevet den, så jeg hapsede den gladeligt til min egen garderobe. På trods af, at den er købt for en del år siden, og i princippet er to størrelser for små, så sidder den noget så fint, hvis jeg selv skal sige det. Og det skal jeg.





2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)