tirsdag den 13. august 2013

Myggedronning


Da jeg var yngre og vi var i sommerferie med familien, gik der sport i de der myggestik. Det kunne godt være, at der var mange, og de kløede, men hvis man havde flest, var man i det mindste myggedronning. Og den titel fik jeg vist mere end én gang, så vidt jeg husker. Hvad kan jeg sige, alle elsker Stine - specielt diverse insekter, ha. På mine ældre dage er situationen dog en anden. Jeg får knap så mange stik, til gengæld bliver de ret store. Åh, jeg så så flot ud sidste efterår med et stort synkron-stik på højre kind. Men altså. Mange ting handler om, hvordan man ser på dem. Og hvis man vælger den positive vinkel, er det knap så skidt. Se f.eks., se seneste skud på stammen(/stik på kroppen) - enten kan man se det som en monster ulækker gevækst, eller som udbygning af lægmusklerne. Se dét er smart - nu mangler jeg bare samme størrelse stik på overarmene, og evt. et koordineret sixpack-stik på maven. Og noget kløestillende. Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)