søndag den 25. august 2013

Fordi én Thomas bare ikke er nok


Seeee hvem jeg løb ind i i fredags! Sønderborg afholdte den årlige Kulturnat, og for det meste betyder det  masser af udstillende foreninger (såsom blodbanken, politiske organisationer, Røde Kors og andre opphidsende ting), fulde, gamle mennesker og teenagebørn, et løb og lidt fyrværkeri. Men i år var Thomas Ring også inviteret - yay! Der var så bare den lille detalje, at der var fejl i programmet mht. tidspunkt, så vi missede de første 40 minutter og måtte nøjes med 20 minutter. Baaaah! Det var dog 20 gode minutter, så jeg sank hen i minderne om dengang i Atlanta, hvor min Ipod gik i hak og kun ville afspille Thomas Ring (og tre andre sange), indtil jeg fik det fikset efter en måneds tid. Så jeg kender de sange rimelig godt, ha! Bagefter stillede han op til billeder og autografer, og den chance kunne jeg ikke lade gå fra mig. Jeg klemte mig frem mellem de små børn og blev også foreviget med mit store idol - totalt starstruck.

(...og så havde jeg rent faktisk slæbt det gode kamera med, men ikke memorycardet. Det var ikke mit gladeste øjeblik, da det blev opdaget, ahæm.)
(...og overskriften hentyder til navnet på min bedre halvdel. Hæhæ.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)