fredag den 23. august 2013

Vil ikke forstyrres






Der læses motioneres. Kontakt på eget ansvar.

Jeg har taget den meget omtalte hulahopring med i mine træningssessioner, og efter den første uges smertehelvede går det nu okay med at holde den kørende ( - hø hø). Det er dog ikke specielt sindsoprivende at stå der og svinge med hofterne mens ens indre organer bliver mast, så adspredelse må der til. Hurra for multitasking! Og bøger. Altid bøger. Åh, bøger. Jeg har totalt raidet det lokale biblioteks fantasy-afdeling, ha! 11 herhjemme, og 4 på deres reserveringshylde. Jeg henter dem i morgen, og så skal vi alle sammen rigtig hygge os.

(...og shortsene er rullet op for at få lidt mere sol på lårbasserne, da jeg trænede udenfor - det er altså ikke til ære for kameraet, ha!)
(...og det er mig, der har rodet i køkkenet. Undskyld, mor og far)

4 kommentarer:

  1. Det må man kalde multitaskning ;) Giv lige en update om du føler den der halløj hjælper - ved ikke om man burde købe en =/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja det må man sige ;) Men det korte svar er nej, spar pengene og find i stedet nogle maveøvelser at bruge de der 10-15 minutter på hver anden dag. Altså, jeg har fået mavemuskler inden under fedtlaget på maven, men jeg tror mere, det er på grund af det træningsprogram, jeg følger, ha. Det er nok også forskelligt, men jeg synes hulahopringen er meget ubehagelig at bruge før 3-4 timer efter sidste måltid, ellers får jeg kvalme og ubehag. Jeg bruger den bare lige kort i slutningen af min lille træningssession for at holde det ved lige, hæ (jeg blev nemlig rimelig øm den første uges tid). Fordi det alligevel er lidt sjovt. Indtil jeg begynder at få opkastningsfornemmelser, selvfølgelig.

      Slet
  2. Jeg er ret vild med alle dine parenteser tilsidst ;)
    Og jeg kan kun nikke genkendende til det med følelsen af at ens organer bliver mast, det kan næsten ikke være sundt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ ;)
      Det er ikke kun mig så, og nej det føles ikke specielt sundt. Jeg plejer at forestille mig, at det må være meget effektivt, når ringen sådan tæsker løs på fedtet, men det har ikke virket endnu, ha. Til gengæld er den god til at fremkalde kvalme...

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)