lørdag den 3. august 2013

Post Danmark rundt i Sønderborg

Torsdag var en stor dag - Post Danmark Rundt-feltet ramte Sønderborg som målby, og jeg var SÅ klar på at kigge cykelløb og heppe:

Først til (Dybbøl, hø hø) mølle, får de bedste pladser! Fem meter fra målstregen var ret okay. Men ikke i den side af vejen, der blev filmet. Ondt. Men pyt. Vi var der jo for at se cykelløb (...og så ordnede vi det med berømtheden fredag, både næsten-close-up og sløret baggrundsklat. Jeg er berøøøøømt!).

 Lille Fjälle var også helt klar!

Heppeudstyr - af den slags, det sagde *knæk* og hoppede ud på vejen. Ups.

Og så var der gang i den - hep hep!

...men når sådan et felt suser forbi, er det bare med at holde arme, næse og kameraer inden for banderne. Wow, det er vildt!


 Dagens vinder: Matti Breschel - ham så vi også vinde her i Sønderborg i 2008, jep.

Der poseres flittigt, selvom dagens show var forbi. Én gang til!

Fredag og indskrivning på Rådhustorvet til dagens start - her ser vi Mark Cavendish, der har en del mere sprintkraft end højde, ha. For øvrigt - verdens underligste scene: Fronten pegede ud mod parkeret postbil, og så var der ellers publikum til begge sider. Men så kunne vi da stå forrest i den ene side.

Og Jakob Sveistrup, der var meget insisterende på fællessang. Nej, vi kan ikke huske teksten til 'Tænder på dig' - syng den nu bare selv! For god stemmemæssigt, det var han, den skal han alligevel have. Men kan vi så bede om Rasmus Seebach næste gang, hva'? Tak.

 Cykelben og Hummelsko. Hæhæ.

Og Matti Breschel! Jaaah ^-^


 Lars Bak til indskrivning - vi så det hele!


 Men så var der afgang - Mojn, vi ses i Sønderborg! Kom snart igen, hva'?

Og hey, jeg  fangede en kasket med autograf fra Brian Bulgac fra Lotto-holdet!



...plus at jeg sneg mig med i DRs udsendelse om fredagens etape. Linselusen, det er mig.


Jeg fik mig også sneget med på Jydskes Sønderborgske netforside - det er bare mig og Mark, ikke? Ih, det er spændende, når der kommer stor sport til byen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)