torsdag den 31. oktober 2013

Om at holde sig i skindet




Ha, som om. Så snart butikkerne begynder at tæppebombe os med årets absolut uundværlige julevarer, skal jeg lige kigge - også selvom det stadig er oktober. Bare lige kigge, jo. Hurtigt. Meget hurtigt. Det er i hvert fald det, jeg plejer at sige til mig, men min indre julenisse hører aldrig efter- typisk, hvad? Derfor hev jeg i weekenden ovenstående godter hjem, men selvfølgelig står de ikke allerede fremme, vel. Host. Filtdyrene hoppede ned i kurven i Bilka (ét styk 15,-, tre for 30,- - jeg fangede selvfølgelig en pingvin mere end på billedet. Den var jo gratis!), og æsken er fra Søstrene Grene til den nette sum af 9 kr.. Haps. Og så er det jo også december lige om lidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)