onsdag den 16. oktober 2013

Tilbage til kageform

Nå, men så var det jo, at jeg var kommet ind i en rigtig god rutine med det der løb, træning, og svømning, ikke? Jeg havde godt bekymret mig lidt om, hvordan det skulle hænge sammen tidsmæssigt i denne uge, hvor jobcenteret har sendt mig på fuldstændigt nytteløst kursus på grund af nogle pænt ufleksible regler (bah). Men ha, det havde jeg skam slet ikke behøvet at tænke på - min venstre hofteside(/en muskel-ting i det område?) har været så rar at fjerne dilemmaet ved at erklære sig ukampdygtig. Fedt. Så nu halter jeg rundt og prøver at undgå for meget bevægelse, som f.eks. gåture, cykelture og specielt at stå af cyklen, og at tage bukser og strømper på stående. Heldigvis holdt vi store kagedag i dag, så der var lidt at trøste sig på. Åh, brunsviger, du redder (næsten) alt 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)