fredag den 4. oktober 2013

Standard fredag





Haps med haps på. ...det hele er desværre ikke til mig, men pyt. Jeg skal nok få min del ;) Og tidligere i dag fik jeg endelig (efter 2,5 års ventetid!) igen en kartoffelkage fra den lokale Kvickly. Det må næsten være det bedste ved Borgens åbning; at jeg har fået min kartoffelkage-leverandør tilbage, ha! Kartoffelkage ❤ ...og i morgen skal jeg ud at løbe, ha. Og svømme! Svømme ❤ I dag er en god maddag, i morgen bliver en god træningsdag. Alt med måde (...er der nogen, der siger?). God fredag aften!

2 kommentarer:

  1. Åhåh, jeg var slet ikke i Kvickly i dag, da turen gik til Borgen! Men jeg kunne så heller ikke fokusere på andet end at søge mod udgangen, så snart jeg trådte ind i Borgen. Hold nu kæft, der var mange mennesker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ak ja, jeg har godt hørt, at der skulle have været pænt mange i dag. Jeg var der også med en veninde i går eftermiddags, og der var der også pænt proppet O.o Jeg tror slet ikke, centeret er lavet til så mange mennesker... Det var i hvert fald til at få stress af.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)