fredag den 17. februar 2012

Rugbrødssalat


...mine kulinariske evner er nået til et helt nyt niveau, kan I godt se. Jeg er ikke blevet helt gode venner med Ikeas Shake'n'Bake ENDNU, så den seneste omgang var desværre både ret smuldret og ikke helt færdig, host. Men det skulle ikke stoppe mig, så jeg var kreativ. Eller for nærig til at smide det ud. Skriv endelig, hvis I vil have opskriften ;)

Her til aften havde vi vores første Board Meeting, så det var jo lidt spændende. Det startede ret fint med at vores president sagde, at jeg altid så så smart ud. Hæ hæ! Den havde jeg godt nok ikke lige set komme fra ham. Men så var det, at han tog mig og min medpraktikant ud at spise inden mødet, og jeg spildte en masse burito ud over min hvide skjorte. Suuuuk. Mit liv i en nøddeskal.

Efter mødet (20.15) havde min medpraktikant og jeg mere lyst til pomfritter end pasta med kødsovs, så vi svingede forbi en Wendy's. Og tænk, så mødte vi nogle andre danskere! Lidt sjovt, sådan en torsdag aften i en lille, halvtom biks i kæmpestore Atlanta.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)