søndag den 16. oktober 2011

50 års fødselsdagsfejring


I går var jeg som sagt til 50 års fødselsdag. Det var i Tønder ved min yndlingsmoster, -onkel og -kusine (og resten af en rar familie, selvfølgelig ;) ), så det var var superhyggeligt. Og den lækre, lækre mad gjorde det i hvart fald ikke værre, mums.


En fødselsdagskage med lys - og ja, der var hele 50 styk, hæ hæ. Det var lidt af et arbejde at få arrangeret og tændt, men det lykkedes da uden at futte nogen eller noget af.


Der var rigtig hyggelig halloween-stemning med græskarlys. Nu glæder jeg mig endnu mere, til jeg skal til halloween-fest den 28. :D


Der var også en sød kalender, sådan en kunne jeg også godt bruge. Så undgår man også episoder som i går, hvor jeg havde glemt at fortælle min bedre halvdel, at han skulle have haft bedt om fri, og jeg måtte tage alene (med hele familien, hø) til fødselsdag. Ups.


Min mor havde sine matchende Swarowski-øreringe på til sin fine ring. Mine egne ører havde jo fået en lille fjer på, men var alligevel ret misundelige. Hvad med et lille arveforskud? Julegave? Du-er-sød-gave? :D Nå, men mens vi(/jeg) venter på det, kan jeg oplyse, at outfitbillederne kommer i aften (: (eller morgen. Det er praktisk-masser-af-arbejde-ferie, det her).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)