søndag den 2. oktober 2011

Årets sidste is


Uhm, nu spiser jeg dig :D

Dagens gode vejr skulle selvfølgelig ikke nydes indefra (selvom det nok havde været bedre for lektierne, men shhh), så jeg tog min kæreste i hånden og med ud i solen. Årets sidste is har vi efterhånden fået et par gange, men måske det lykkedes i dag - ellers klager jeg ikke, hvis vi skal ud i en fjerde omgang, hæ hæ.

Og læg så lige mærke til baggrunden på ovenstående billede, her knipset i fokus:


Hø hø, det er tæt på. Jeg havde nok valgt at sidde ned under gennemsejlingen ;)


Den måske sidste sommerdag sluttes perfekt af med pæn, pæn solnedgang. Og snart kommer der Borgen. Dejlig søndag ❤

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)