lørdag den 15. oktober 2011

Nå, dét kan den bruges til

Da jeg fik min iPad, var det nok mest min bedre halvdel, der blev glad. Jeg så da også et stort potentiale i at kunne spille Angry Birds i stort format, men udover det, vidste jeg egentlig ikke helt, hvad jeg skulle bruge den til. Jeg foretrækker nemlig en større skærm og et tastatur - ja ja, man bliver jo lidt forvænt.
Men forleden aften, hvor nogen havde kapret fjernsynet, fandt jeg alligevel noget andet at bruge den til:


Ta da, fjernsyn :D Med Stofa har vi nemlig webtv, og så er det dejligt let bare at sætte sig i sofaen med iPad'en. At den så slet ikke kunne loade og jeg til sidst blev smidt ud af programmet, er en anden sag... Potentiale, det har den i hvert fald. (og ellers må jeg bare gå tilbage til de vrede fugle)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)