fredag den 14. oktober 2011

Flyttedag

For to år siden - tak for hjælpen (:

I dag blev Natasia stor, hun flyttede nemlig hjemmefra, hæ hæ. Det ville jeg selvfølgelig ikke gå glip af, så jeg tog de stærke arme med og slæbte hendes mange ting op af trapperne.
Kameraet havde dog fået en fridag, så i stedet kan vi nyde billederne fra min egen flytning for 2 år siden:


Sød søster, der gør rent - det ser man ikke så tit, hæ hæ. (og forhåbentlig heller ikke, at hun står på mit køkkenbord)


Kvadratisk, praktisk, god!


Hvad skal man med store, stærke flyttemænd, når man har sådan nogle friske piger? :p (okay, tak alligevel til min far og de andre muskelbundter. Sådan en 4. sal og tunge møbler er at spøge med)


Og sådan ender det altid. Gab. Nu skal resten af aftenen skal heeelt ned i gear. En lækker millionaire cookie (tak til mor, nu vi er i gang med med taknemmeligheden ❤) og ugens reklamer. Ja tak. I morgen står den også på 50 års fødselsdag, så det er om at være klar og udhvilet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)