torsdag den 27. oktober 2011

Og det var bremsen til højre?

Der var engang for lang tid siden, hvor jeg anskaffede mig et af de der smarte lyserøde kort, sådan et til at køre med. For at gøre en lang historie kort, så var min kørelærer ikke af de sødeste, så jeg blev ikke rigtig glad for at køre, havde ikke rigtig nogle steder at køre hen, og lige pludselig havde jeg ikke kørt i to år. Hovsa.
I efterårsferien skulle det derfor være. At jeg ikke kunne huske, hvor pedalerne sad, og at vi startede med at køre frem og tilbage og frem og tilbage x1000 på en parkeringsplads, snakker vi ikke om, hæ hæ.


Men se! Det er mig, der kører, wuhuu. Jeg skulle jo lige have lidt basistræning, så vi besluttede os for at køre til Kegnæs og kigge forbi min kærestes forældre. De var så i København, fandt vi ud af. Der røg den kage, hø.


Men pænt er der da.


Og så lykkedes det os at fange den skarpe eftermiddagssol ude på de små, snoede veje. God planlægning, host.


Det hele endte dog lykkeligt, og så var vi tilbage i Sønderborg, hvor vi så pæn, pæn solnedgang.


Ja ja, jeg ved jo godt, at jeg skal arbejde på det der med parkering, hæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)