søndag den 22. januar 2012

Fastfoodtour #1: Waffle House

Man kan jo ikke sige USA uden at sige fastfood, så vi skal selvfølgelig have afprøvet diverse kæder. I dag gik turen til Waffle House efter morgenmad(/middagsmad, fordi vi kom så sent af sted, ha ha).



Jeg blev jo nødt til at prøve sådan et helt morgenmåltid, så det blev til bacon, scrambled eggs, toast, et eller andet underligt grød og en vaffel. Puha, jeg var godt nok proppet bagefter, men også lidt kvalm. Næste gang nøjes jeg bare med en vaffel ;)

Jeg ved ikke helt, om jeg stadig har jetlag eller bare er dårlig til at sove. Jeg gik i hvert fald i seng ved 3-tiden, og startede med at vågne 7.40. Gab. Efter lang tids kamp faldt jeg dog i søvn igen for at vågne ved 9-tiden. Må finde noget spændende at lave, så jeg ikke sidder og hænger hele eftermiddagen. Måske tage ud at shoppe, hæ hæ. Eller bare se noget mere af Atlanta.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)