tirsdag den 24. januar 2012

Tur til H&M

Fredag aften lokkede jeg min medpraktikant med ud på en lille aftentur til H&M. Man skulle jo udnytte, at butikkerne havde længe åbent og det var weekend. Der var ret meget udsalg, men jeg kan jo ikke købe det hele (æv!), så det endte med, at der kom tre ting med hjem:


Super fin strik, og så til kun 5(!) dollars. Det var godt nok billigt, og den er allerede blevet en favorit :)


Et par jeans til den nette sum af $20. Jeg ved bare ikke helt, om jeg beholder dem, de er pænt lavtaljede. Og så har jeg i mellemtiden købt et andet par til $15, hø.


Og så en pæææn trøje med rygdetalje, ligeledes til $5.

Det der med at finde vej gik bare ikke helt så godt, ahæm. Da vi skulle derhen, fik jeg sat GPSen til Ikea i stedet for H&M, og da vi skulle hjem fik vi også taget en forkert afkørsel eller to, hø. Men så fik vi da også set lidt mere af Atlantas veje.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg var også glad for at finde dem :)

      Slet
  2. Er helt vil med blusen tilsidst! Og vildt fed blog, håber du får en fantastisk tid i USA. Jeg følger dn blog fast nu.

    Jeg ville blive glad hvis du kiggede forbi min blog også :-)
    http://funkyfashionmonkey.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, den er også så fin :D Og mange tak, og det er jeg sikker på, at jeg får :)
      Jeg kigger forbi :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)