torsdag den 5. januar 2012

Julegaverne: Lidt af det hele, alt det bedste

Der gik lige nogle dage før kombinationen af, at jeg var hjemme ved julegaverne, havde tid og ordentlig lys blev forenet. Men i dag lykkedes det, og her kommer de endelig(?) mine julegaver:


Atlanta-ting: Fik amerikansk bamse med lidt dejlige lommepenge, bamsepas (hæ hæ, så bliver de ikke stoppet i lufthavnen), skridttæller (så jeg ikke kommer hjem med 10 kg ekstra på mavsen), rejsesæt til den lange tur, og nedtællingssæt - sååå sødt. Og lidt sørgeligt. Snøft.


Elektronik: Ekstern hardisk til mine mange, mange billeder og den sødeste lille iPod shuffle.


Og Mumi! :D Fik de to første striber, riviera-glassene og vinterkrus anno 2011 (og den blå saks, selvfølgelig). Er SÅ glad for det, og glæder mig til at glædes over det hver dag.

De pæne ting: I en af min søsters og mine ønske-udvekslinger skrev jeg om de fine sko fra Deichmann. Dagen efter styrtede hun ned og købte dem, så sødt, og jeg er SÅ glad for dem (okay, det får jeg vist sagt en del - men jeg er altså bare SÅ glad for mine ting, hæ :D ). Lille gavekort til Matas, og fine smukkeserings ting, som jeg glæder mig til at bruge. Og pæn taske fra Friis og co..



Lidt af hvert: Søde ting! Jeg fik også en dessert på Jensens, men den har jeg ikke taget billeder af endnu, hæ hæ. Satser dog på at indkassere den på lørdag, mums.

Jeg er rigtig glad og taknemmelig for alle de fine ting, jeg har fået. Nu hvor jeg endelig har fået fotograferet det hele, er det også kommet på plads og jeg kan begynde at bruge det, hæ.

(og nu har jeg så brugt en time og 50 minutter på at skrive det her indlæg, fordi jeg så film imens - burde måske blive lidt bedre til at multitaske, host)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)