lørdag den 28. januar 2012

Nødvendigheder

Da vi flyttede ind i lejligheden, var det både med lejede møbler og de tidligere praktikanters indkøb. En ting, der dog ikke var der (ud over badeforhæng og forsvunden støvsuger mm.), var et helfigursspejl. Uha, det er altså ikke godt for sådan en som mig. Forsøgte mig med at stille mig op på badekarret og kigge ind i badeværelsesspejlet, men jeg tror alligevel ikke forsikringen dækker, hvis jeg skulle skvatte ned, hø. Derfor måtte vi (endnu) en tur i Ikea:


Og se hvor fint :) Tog bare det største og det billigste spejl, der kunne stå på jorden. Og haps, til 15$ fik jeg to af ovenstående.
Det var lidt af en udfordring at få spejlene ind i den lille bil, men de kom hele med hjem. Ligesom da vi skulle hen med et 32 tommers fjernsyn og et tv-bord, da endte det med, at jeg sad med fjernsynet på forsædet, ha ha. Der var ikke så meget plads til mig, kan jeg vist godt indrømme.


Og nu hvor vi næsten har gang i et stks. outfit-i-spejl, kan vi lige så godt få resten af det med: min nye cardigan fra H&M, DIY-bluse og -nederdel.

Nu vil jeg ud at nyde det dejlige vejr, solen skinner, og det skulle blive 15 grader senere på dagen. Perfekt til en lille gåtur :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)