fredag den 13. januar 2012

Leaving on a jet plane


I dag har jeg forladt byen og ser forhåbentligt pt. ud som på ovenstående billede. 


I stedet var det nærmere den her følelse jeg havde i går. Stressss og jag. Men nu er jeg afsted på mit store eventyr og får en kæmpe oplevelse er jeg sikker på :)


Jeg kommer højst sandsynligt ikke til at blogge hver dag, da jeg ikke vil have uanede mængder af tid. Derimod vil der kommer masser af spændende Atlanta- og USA-indlæg, så mon ikke det går lige op ;)



6 kommentarer:

  1. Rigtig god tur! :)
    Glæder mig til og følge dig i dit eventyr i det store USA :)

    SvarSlet
  2. Du må have en fab tur søde Stine :D
    Glæder mig til at se en masse billeder :)
    /Lise

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur! Jeg er sikker på, det bliver helt fantastisk. Glæder mig til at følge dit eventyr!

    SvarSlet
  4. God tur, glæder mig til at følge med i din færden :)

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at følge med i dine nye eventyr! :D

    SvarSlet
  6. Hej piger, mange tak! Er også sikker på, at her bliver skønt, indtil videre tegner det i hvert fald godt :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)