lørdag den 21. januar 2012

Mit første køb herovre

Så fik jeg endelig købt noget, der hverken er is eller diverse til lejligheden, hæ hæ. I dag efter arbejde blev jeg sat af ved Marshall's, der vidst er sådan et outlet-sted. Imens tog min medpraktikant i Barnes & Nobles, det må han jo selv om ;)

 

Og se hvad jeg fangede: en fin, fin kjole. Med pailletter på! Den bliver helt perfekt, når det bliver lidt varmere, hvilket er lige om snart (7-9-13). Og så kostede den kun 13$.


Og fin flæse på, det hele glimter bare så pænt.
Mit dankort er egentlig ikke blevet testet så meget endnu, men efter aftensmaden skal vi i H&M. Så må vi se, hvor galt det går, hæ hæ. Må hellere komme i gang med at lave mad, så vi kan komme af sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)