mandag den 2. januar 2012

Udsalgstur


I dag var vi et smut i Kolding Storcenter for at kigge lidt på det der udsalg. Frokosten blev der også sparet på, hurra for Bilkas bager (og børnestole, hæ hæ).


Jamen det er jo så sandt, som det er sagt. Jeg var også tæt på at hive den med hjem, men mangler ikke lige en weekendtaske. Æv.


I stedet var jeg ikke sen til at hapse et par GLIMMER-bukser. Okay måske kan man ikke lige se glimmeret på billedet. Men det er der, og de er sååå fine. Og sat ned til 200,-. Kup!


Jag fandt også KJOLEN. Og så endda sat ned til halv pris, 'kun' 700 kr.. Men så prøvede jeg den på, og der var ikke rigtig nogen wauw-effekt. Jo den var da fin, men ikke perfekt. Og silken føltes ikke silke-lækker, men kunne lige så godt have været alt andet.


Og vi afslutter dagens reportage af dårlige mobilbilleder med et hurtigt snapshot af dagens køb. Mangler jo ikke rigtig noget (bortset fra en ny taske og glimmerbukser jo. Og løse T-shirts, hæ hæ), så er ret tilfreds med dagens køb. Må hellere få fisket det store kamera frem i morgen og tage lidt pæne billeder.

I morgen skal jeg også ned i byen og kigge lidt udsalg, og bagefter hjem til min søster og afslutte at spændende og pænt DIY-projekt. Ih :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)