tirsdag den 21. januar 2014

Blogindlæg hvornår?

Jeg havde ellers de bedste intentioner og udførte kladder sådan rent mentalt, men ha, som om jeg fik skrevet noget i går. Jeg havde travlt med det her:


At blokere vores indgang, nemlig. Og nå ja, også det her:


Vi skulle jo sådan set bare i Jysk for at købe en dims til badeværelset, men så havde de den ikke, og så tog vi i Harald Nyborg, og de havde den heller ikke, og så kunne vi lige så godt tage Bilka med. De havde den heller ikke, men til gengæld havde de vinterstøvler til halv pris, og på den måde erhvervede jeg mig ovenstående par til 150 kr.. Sådan kan det jo gå.

...og så er batteriet til mit kamera helt dødt, og opladeren ligger selvfølgelig hjemme ved mine forældre endnu. Det er hårdt at flytte.

4 kommentarer:

  1. Intet er så skidt at det ikke er godt for noget - for vinterstøvler, det er sgu godt at ha! Så må dimsen til badeværelset vente ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel?! Mine fødder er i hvert fald glade, og jeg tvivler også lidt på, om jeg mon nogensinde finder mine gamle vinterstøvler :p Badeværelsesdims kan man altid finde ;)

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg tror, det rette navn er 'linselusen' :p Mis med de grønne øjne er overalt, og hele flytterodet er én stor legeplads.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)