fredag den 31. januar 2014

YOLO!


Hå hå, nu sker det! Altså til maj, men pyt, det er næsten lige om lidt, og forventningens glæde er det bedste, siges det! Det var som altid rent helvede at beslutte sig for, hvilke datoer, jeg skulle flyve med hvilket selskab, og skulle jeg nu have nogle forsikringer, og hvor var min højre nyre, og så skulle jeg bruge nøglekortet, der var på den anden computer, og så var der ikke Flashplayer på Chrome på den nye computer, og så steg priserne, og AAARGH! Men så, så gik det hele i orden, til den rigtige pris og alt var fryd og gammen. Er det snart maj?

(Og så behøver vi ikke snakke om, hvor sindsygt langt der er til Kuala Lumpur. Og de der vaccinationer, man skal have...)

12 kommentarer:

  1. Woop! Spændende! Glæder mig til at høre om og se en masse billeder fra dine østlige eventyr :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget! Og det er jeg glad for at høre, for bloggen kommer helt sikkert til at svømme over af det, ha ;)

      Slet
  2. Åh, hvor lyder det spændt. Forventningens glæde er helt bestemt en del af hele sådan et rejseeventyr. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget! Og det er det, og jeg har i hvert fald god tid til at forberede mig ;)

      Slet
  3. Godt det lykkedes !!
    Ser da ud som om du har fundet nogle meget fornuftige selskaber og tidspunkter ;-)
    indtil videre har jeg ikke haft hjemve, men er sikker på, at der ikke går så længe, før jeg heller ikke kan vente til maj!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det siger jeg også, jeg var virkelig frustreret til sidst, ha :P
      Og det synes jeg også - rejsetiden var der desværre ikke noget at gøre ved ;)
      Jaaah :D Altså, ikke 'jaaah' for hjemve, men du ved, hvad jeg mener - jeg glææææder mig i hvert fald!

      Slet
  4. YAY! Hvor spændende :-D Men ja, det tager en evighed at flyve til Malaysia! Men det er det hele værd :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget :D Og det er jeg også sikker på - når turen først er overstået ;) Det kommer jo til at tage omkring et døgn fra dør til dør O.o

      Slet
  5. Jeg var i Malaysia for knap 10 år siden (wow. tiden går hurtig). Synes ikke der var så langt, for man fik noget at spise, så en til to film og sov lidt. Bare husk ørepropper.

    Kan anbefale en tur til Batu Caves, hvis du er til lidt kultur. Det er et hinduistisk tempel. Fantastisk smukt og storslået :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja, jeg synes så, at der er pænt langt :p Selvom man kan se lidt film i fly#2 kommer det jo alligevel til at tage omkring et døgn fra dør til dør.

      Og tak for tip, jeg skriver det på listen. Jeg håber, at den er lang, når afrejsen nærmer sig ;)

      Slet
  6. Ej hvor jeg misunder :D hihi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, ha - men jeg glæder mig også MEGET ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)