søndag den 19. januar 2014

Uh, skinner!

I går var der afskedsfest for en af mine bedste veninder, der har fået den dumme idé at tage et halvt år til Kuala Lumpur på praktikophold. Bah! Nogle mennesker er simpelthen så egoistiske (...mig? Det tror jeg ikke. Jeg tager jo hele vejen ned for at besøge hende, når hun nu så brutalt har valgt mig fra i sin hverdag!). Nå, men hun skulle jo fejres med manér, så jeg hoppede i det helt store skrud, pailletkjolen med sving i. Inden jeg løb ud af døren, ikke mere end 50 minutter forsinket i forhold til den oprindelige plan (ahæm), fik jeg knipset lidt outfit-billeder i dårligt indelys - men i det mindste fandt jeg en hvid væg, ha:


 Øreringe: H&M. Jakke: D-xel (jep!). Kjole: Club L. Underkjole: Samsøe Samsøe. Taske: Genbrug. Sko: Savannah. Rod: Ukendt. Gæstestjerne: Mis med de grønne øjne.


Det var en rætti' hyggelig aften, og jeg følte mig som en meget livlig diskokugle, da jeg blev svunget rundt på dansegulvet, ha. 

Forresten, det der med at lide for skønheden, ikke?


Det var første gang, jeg havde kjolen på - sådan nogle pailletter er åbenbart lidt skarpe O.o

9 kommentarer:

  1. Så godt Natasias billeder på facebook .. de var gode ;)
    Pailetter er en farlig ting - kan godt huske mine arme efter galla; jeg havde sår i laaaaaang tid. Hvis du smører Vaseline på i rigelige mængder der hvor der skarver, burde det hjælpe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, tak tak - der var i hvert fald mange, og i god stemning ;)
      Øj, det skulle jeg have vidst. For det er altså ret vildt, hvad sådan nogle små, uskyldigt udseende pailletter kan gøre. Jeg prøver Vaseline-tricket næste gang :)

      Slet
  2. Simpelthen så fin. Jeg bliver så jaloux, for jeg er ikke selv en kjole pige, men ville gerne være, når du viser dine fine kjoler frem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ha ha, åh nej, det beklager jeg. Jeg har ikke altid været kjolepige, men pludselig kom det - det er jeg nu også glad for ;)

      Slet
  3. Ih, jeg troede det var katten der havde angrebet dig. Det koster at være fin med glimmer og pailetter ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det kunne det næsten lige så godt have været - den var meget interesseret i kjolen, da der blev taget billeder ;) Og ja, det har jeg måttet sande - men det var det hele værd alligevel! ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)